Apekejadahnya Dengan Indon??

Friday, March 6, 2009

Baru-baru ni aku ade terjumpa satu blog daripada indon milik mamat indon mana ntah. Aku dapat tau pon dari kawan-kawan aku kat kolej ni. Aku pon terasa nak tulis sesuatu kat blog aku pasal ke-tak-puasan hati aku pasal blog bangsat tuh. Kat dalam blog tu mamat indon tak sedar diri tu bukan main lagi nak boikot malaysia. siap ade pasukan anti malaysia lagi. macam la malaysia ni serba-serbi teruk, padahal indon tu beratus-ratus kali lebih teruk dari malaysia. Kalau korang gi tengok kat blog tu pon akan rasa naik meluat dengan kutukan dan tuduhan-tuduhan yang tidak berasas mereka. Mereka tidak sedar bahawa ramai mat-mat indon yang datang ke malaysia nak cari makan kt sini. Tak kira la sama ada secara haram ataupon halal. Dah lah buat banyak jenayah kat negara ni. Dengan kes bawak lari anak orang tu tak kira lagi.ape diorang ingat negara ni bapak diorang punya ker?? Dah la,jangan korang ingat korang bagos sangat. setakat korang cakap orang malaysia ciplak lagu dari indon nak buat pe. Nampak sangat la korang tak ikot perkembangan musik malaysia. Sekarang kat malaysia musik indie telah mendominasi carta-carta lagu la.Okeh,aku tak nak citer banyak. Let's check this shit! http://id-top.blogspot.com

7 comments:

isya_seacliff said...

i da tgk blog tu..mmg amat mencabar kesabaran....

farique said...

taw xpe...diorg ni mmg bangsat!

zairi said...

yg penting kita jangan jadi bodoh macam diorang.maka oleh itu,support our local album.pi mampos ngan band2 diorang tu.

ace said...

mmg bengong mamat indon 2...
klu dia tgok cmment ni,bengang kli dia...
>>pduli pa..bengang+bengong=BENGGONG!!!

huhhu>>>
]

SEPAH menang!!!
live long WAHAI WONDERPETS!!
Slamatkan DUNIA!!

mindbreaking said...

minndbreaking

ak sokong ko

Anonymous said...

music malaysia is loser..

sucks

malingsia pencuri

Anonymous said...

heh Malaysia ngeklaim kebudayaan melulu ga punya kemampuan yah untuk punya budaya yang asli??? ga mampu yah sebaik indonesia??? apa lagi selanjutnya? Bali mau kalian Klaim lagi???, kerjanya melindungi teroris dan kerjanya menyiksa Pembantu rumah tangga INDONESIA saja saja. Bilang sama pemerintah kalian, Go wash your fucking ass with your own blood!, Punk has not to be like this! if you are truly punk, you would not mess up with us. FUCK YOU AND FUCK YOUR POOR COUNTRY.