Punktard Betoiii

Sunday, May 3, 2009


Warrghh....Lately ni bosan betul blog aku ni. Post2 sebelum ni aku post je band2 crust N sebelumnya aku post band2 ska jek. Sambutan pon memang kureng la sebab muzik cmni sape la nak dengar kan. Kalau indie ramai la kn sebab time skarang orang layan indie. Mainstream nak mampos...hahaha.Agak lama jugak aku tak merepek kat sini. sebab aku memang tak rajin pon menulis....dulu BM aku pon dapat bape jek.Maklum la,aku pon agak sebok ngn final exam aku yang haramjadah tu. Naseb la tinggal satu paper lg.Tak taw la aku dapat grad dengan jayanya atau aku sangkut untuk satu sem lg...Adoiiii!!! Fuck Betul la paper Finance aku arituh. Lecturer aku macam dengki ngan aku jek sampai buat soalan susah tahap hanjing. Tips kasi lain kuar len...Total Bullshit!! Aku taw la aku ni tak rajin pegi kelas dia tuh...Ahhh,lantak dia la. Pasni aku cuti lama siot....hahaha.Blog ni nanti lama la tak update.kalau mangkok dua ekor ni rajin tolong la update....ekekeke. Aku ingat pon semalam lepas abis exam nak ajak member aku pegi gig Hardcore to Crust kat Ampang. Ade Carburetor Dung tuh beb.Tapi bus aku dari kampus nak ke hostel aku pulak takde.terpaksa tunggu sampai budak2 abis exam baru ade bus. Dalam pukul 5 la cmtu. fukimak betul....huh.Melepas aku nak makan nasik semalam.Terpaksa la aku puasa.....haha. Lagi satu melepas nak pegi gig kat KL untuk kali terakhir...waaaaa.Dah dua kali rugi ni. Yang untungnya aku dapat saving duit jek. Bagus jugak tuh...hehe.Pasni aku memang pegi area JB je la. Biasa gig area JB taw2 je la kat mana venue dia.Skarang pon area JB banyak jugak gig2 disebabkan impak dari demam indie. Jugak munculnya mamat2 poser yang mengaku budak2 indie bagai cendawan tumbuh lepas HUJAN. Biasa la budak2 skolah kan. Kalau ikut pemerhatian aku la, time gigs indie bukan main ramai crowd yang datang. kebanyakannya budak2 sekolah la.Tapi masa aku pegi gigs Konsert Bersatu kt JB aritu memang beza la. Aku rasa sebab tak ramai yang kenal taiko2 macam Acid rain,JBH,Hayagriva,Mistik. Tarikannya mungkin Plague of happiness sebab aku tengok lepas plague perform jek makin kureng crowdnya.Okeh la,ntahpape la aku merepek sorang2. Bukan ade makhluk nak baca pon...erkk. Aku rasa nak blah dulu la...Study lagi bagos!! Selamat Bercuti sume.....Cheers!!

2 comments:

Ahmad Afif said...

wei poyo
pegi gig jb jom
lame dah bil aku tertangguh

Mr farique said...

gua xde hal pnye...
bil ape sengal??
hahahaha....